الرئيسه مشاركات اليوم اجعل كافة الأقسام مقروءة المجموعات الاجتماعيه المتواجدون الآن
العودة   ملتقى ملوك الكمبيوتر > >

اسم العضو
كلمة المرور
هل نسيت كلمة المرور؟
التسجيل التعليمـــات التقويم اجعل كافة الأقسام مقروءة

مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية مـنـتـدى كلمات الاغانى الحصرية من الاغانى الجديده و القديمه

« احلى العيون عيونك عاصي الحلاني | كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة | ابشرك عايش - رابح صقر »

كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة

مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية

كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة مش قادر أصدق اللي شايفاه وبسمعه معقول خلاص قلبك وقلبي اتجمعوا أحلف كدا اني هعيش معاك وتعيش معايا وتبقى جمبي وعيني بيك...

نسخ الرابط
نسخ للمنتديات

المشاهدات 6357 الردود 0 Bookmark and Share أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 2013-12-02, 04:13 PM
الصورة الرمزية samir1
عدد المواضيع : 1860
عدد الردود : 2486
مجموع المشاركات : 4,346
samir1 غير متصل
بسم الله الرحمن الرحيم

كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة
مش قادر أصدق اللي شايفاه وبسمعه
معقول خلاص قلبك وقلبي اتجمعوا
أحلف كدا اني هعيش معاك وتعيش معايا
وتبقى جمبي وعيني بيك يتمتعوا
انا من النهارده هنام وأقوم على ضحكتك
وأخدك في حضني وأذوق معاك حنيتك
انا مش هعيش ع الأرض تاني خلاص كفاية
هنعيش خلاص زي الملايكة في جنتك
أنت احلى حاجة فيا انت كل حاجة ليا
لما تبقى في ايديا بأملك الدنيا ديا
حبك انت خلاني انا بقيت حد تاني

مفيش حاجة نقصاني وانا قدام عينيك
ألمس اصل ايديك عليا حنينة
من يوم ما شوفت عينيك
وانا مابقيتش انا
عارف انا بحلم بأيه يا حبيبي تاني
يارب اعيش جمبك كمان مليون سنة
كل الكلام الحلو مايكفيش عينيك
دول يظلموك لو يوصفوك ويقولوا فيك
مابقيتش عايزة منك انا غير حاجة واحدة
تدعي معايا يارب اعيش ايامي ليك
أنت احلى حاجة فيا .. أنت كل حاجة ليا
لما تبقى في ايديا .. بملك الدنيا بيك
حبك انت خلاني .. انا بقيت حد ثاني
مفيش حاجة نقصاني .. وانا قدام عينك

مواقع النشر (المفضلة)

الكلمات الدلالية (Tags)
لطيفة, احمد, اغنية, داخل, كلمات, فيا

جديد منتدى مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية

الذين يشاهدون محتوى الموضوع الآن : 1 ( الأعضاء 0 والزوار 1)

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه للموضوع: كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة للموضوع: كلمات اغنية احلى حاجه فيا لطيفة
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر مشاركة
كلمات البوم جنات 2013 حب جامد samir1 مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية 3 2013-08-18 07:27 PM
كلمات البوم امينه نفسى نبعد 2013 هادى مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية 3 2013-04-13 02:56 PM
كلمات اغنية قاهر النساء samir1 مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية 1 2013-03-27 02:38 PM
البوم تامر حسني بحبك انت كلمات اغاني كمال خضر مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية 1 2013-03-23 12:48 AM
كلمات البوم اليسا - أسعد واحدة سعد البنانى مـنـتـدى كلمات الاغانى , أجدد الأغاني العربية 1 2013-01-08 09:32 PM

اخر المواضيع

فتاه حامل من فتاه قصه حقيقيه @ ارتفاع عدد الوفيات لـ12حالة فى أحداث اليوم بالقاهرة والمحافظات @ المعلم يسال والطالب يجاوب @ قصة المليونير الذي أصبح يكنس الحرم @ تداول صورةا لإخوان يتسببون فى انقلاب مدرعة شرطة بـ"بلطيم" @ خط ساخن لتلقى شكاوى المواطنين عن البوتاجاز @ مقتل إرهابى وإصابة آخر فى تبادل إطلاق نار مع القوات @ وصل جثمان شيماء الصباغ إلى مسجد شباب النصر، لصلاة الجنازة @ مقتل إرهابيين أثناء زرعهما قنبلة أسفل برج كهرباء بالبحيرة @ أغلقت قوات الجيش مداخل ميدان التحرير بالأسلاك الشائكة والمدرعات @ تشييع جثمان الناشطة شيماء الصباغ غدًا من محرم بك بالإسكندرية @ الصبر في هذا العصر الذي كثـرت فيه المصائب @ رينو تكشف عن سيارة السباقات الجديدة r.s. 01 @ فولكس فاجن بيتل تستعد لخوض سباقات رالى كروس العالمية @ دراسة تكشف مكان الكذب في الدماغ @ رحلة إلى "موسكو @ أجمل أنهار العالم ، نهر كانو كريستال ذو الألوان الخمسة @ وقفات مع قدوم شهر العطايا والهبات @ قصيدة في وصف الجنة لأبن القيم @ كلمات اغنية انا اصلا جامد - اوكا واورتيجا 8% @ كلمات اغنية طيرى يا عصفورا بولا بولا @ سامسونغ تطلق محرك أقراص ssd @ One Direction - Best Song Ever lyrics @ الأخلاق أساس الانطلاق @ كلمات اغنية body body @ كلمات forever came too soon @ دعوة للتأمل في حالك مع الله @ BIG SEAN LYRICS - Nothing Is Stopping You @ كلمات اغنية moving targat @ كلمات اغنية-digital overload @ Miley Cyrus - We Can't Stop lyrics @ كلمات اغنية-love tringale @ Bow Wow - When I First Met Her lyrics @ Bonnie Mckee - American Girl lyrics @ John Mayer - Wildfire lyrics @ اغنية sorry , blame it on me @ كلمات اغنية keep bleeding @ كلمات أغاني مساري"Be Easy" @ كلمات البوم Got To Be There مايكل جاكسون @ كلمات اغنية tamer hosny_come back to me @ كيف نربى أبناءنا على الحياة الإيجابية @ أجمل ماقيل في المرأة للدكتور عائض القرني @ أتريد أن يسترك الله..؟ @ كلمات اغنية لبسني دبلة - مي كساب 2015 @ معركة بلاط الشهداء @ وفاة الملك عبدالله بن عبد العزيز"خادم الحرمين الشريفين @ صور: زواج الملك فاروق من الملكة فريدة عام 1938 @ كلمات اغنية دوام الحال @ كلمات اغنية ياحب دوبنا 2015 عمرو دياب @ معركة الملوك الثلاثة @

ما يكتب بالمنتدى